۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶

امام جمعه همدان مطرح کرد؛

توزیع ۷ هزار بسته در بین نیازمندان به مناسبت شب یلدا

توزیع ۷ هزار بسته در بین نیازمندان به مناسبت شب یلدا

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به مناسبت‌ شب یلدا ۷ هزار بسته در سطح استان همدان تهیه شده که آماده توزیع در بین نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شامگاه چهارشنبه در رزمایش یلدای فاطمی گفت: از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و تمامی دست اندر کاران که در این امر خداپسندانه که باعث انسجام روابط خانواده‌ها می‌شد تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه تمامی عرصه‌ها به ویژه خدمت زدایی و عمرانی خوش درخشیده است‌، افزود: ۲ میلیون بسته به مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و ۷۰۰۰ بسته در سطح استان همدان تهیه شده است که آماده توزیع در بین نیازمندان است.

امام جمعه همدان ادامه داد: بخشی از فرایض دینی هست که کمتر به آن توجه می‌شود که آداب و معاشرت است پیامبر اکرم (ص) صله رحم را جزئی از دین می‌داند و سنت قدیمی شب یلدا بخشی از توصیه‌های دینی ماست چرا که همبستگی بیشتر در بین خانواده را ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه این کار قطعاً به انسجام کشور کمک می‌کند، گفت: جا دارد از آموزش و پرورش تشکر کنم که یکی از ارگان‌هایی است که با خدمت رسانی‌های خود برای کمک و انسجام کشور کمک می‌کند.

کد خبر 5662173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha